Chupa Chups a devenit partenerul Puzzle Day Castorland 2018

puzzle-partners-1000x661cc-ro

Chupa Chups a devenit parteneral campionatului unic din Moldova de asamblare la viteză a puzzle-urilor – Puzzle Day Castorland 2018. În ziua de 25 martie, cel mai popular forum pentru femei din Moldova Mama.md, vor organiza cea de-a cincea ediţie a competiției de asamblare la viteză a puzzle-urilor pentru întreaga familie care va avea loc la Tekwill, iar startul va fi dat la ora 12:00.

Început dulce

Până la sfârșitul anilor ‘50 ai secolului XX, bomboanele aveau diferite forme și culori. Iar copiii, fiindcă sunt copii, le scoteau din gură pentru a le privi, a vorbi cu prietenii, a le ascunde de la părinți sau pur și simplu pentru a le pune în buzunar și a le mânca mai târziu. Atât copiii, cât și bomboanele arătau foarte neîngrijit. Dă-i copilului o bomboană și el se va murdări!
Copii lipicioși, părinți morocănoși.

O idee genială

În anul 1958, amatorul de dulciuri Enric Bernat a ajuns la o idee genială: lumea are nevoie de «o bomboană care ar putea fi mâncată de parcă ar sta pe o furculiță» și, spre marea bucurie a copiilor și părinților, acesta creează o bomboană universală pe băț!
Copii curați, părinți calmi.

Denumirea

Acadelele revoluționare aveau nevoie de o denumire atrăgătoare. La început, Enric opta pentru denumirea “Gol”, fiindcă bomboana avea forma unei mingi de fotbal, iar gura deschisă arăta ca o poartă. Însă această denumire nu le-a plăcut consumatorilor, iar Enric se adresează într-o agenție publicitară, care în scurt timp vine cu o nouă denumire – Chups. Iar punctul disputei a fost pus de principalii consumatori – copii!
Cântecul promoțional a devenit atât de popular, încât a schimbat denumirea bomboanei! În toată Spania copiii cântau «Chupa, chupa, chupa Chups». Și, datorită acestui cântec, acadelele au primit denumirea de Chupa Chups®.

Logotip

Un produs dulce are nevoie de un logotip dulce. Enric Bernat se adresează renumitului pictor Salvador Dali, care a venit cu ideea de a plasa denumirea Chupa Chups® în interiorul unei flori de romaniță.
În 1988 design-ul logotipului a fost actualizat. Astfel a apărut logo-ul cunoscut astăzi în toată lumea. Colorat, vesel, deosebit, acesta a obținut popularitate și a devenit un adevărat simbol al mărcii de renume mondial.

Simte diferența

Produsele Chupa Chups® se deosebesc de celelalte dulciuri prin aspectul exterior creativ și atrăgător, care stârnește curiozitate.

Datorită formei sale neobișnuite, ambalajului atractiv, atenției acordate gusturilor consumatorilor (au fost create în jur de 100 de tipuri diferite de Chupa Chups), cât și implementării tehnologiilor de ultimă generație în procesul de producere, la ziua de azi acadelele Chupa Chups sunt cele mai renumite și celei mai cunoscute acadele din toată lumea.